۲ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۳۰

با صدور بیانیه ای/

سپاه خراسان شمالی مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

سپاه خراسان شمالی مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

بجنورد- خبرگزاری مهر: سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با صدور بیانیه ای از مردم این استان خواست تا در مراسم راهپیمایی و تظاهرات روز جهانی قدس حضوری گسترده و پرشور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در آستانه روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرده و در آن از مردم خواسته تا در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور گسترده ای داشته باشند.

در این بیانیه آمده است: سلام بر قدس شریف، سلام بر مسجد الاقصی، سلام بر ناله های مسلمانان مظلومی که در نطفه خفه شده است و سلام بر زنان و کودکان بی دفاع غزّه که ناجوانمردانه در ماه خدا به خاک و خون کشیده می شوند و هیچ صدایی به حمایت آنان از حلقوم استکباری مجامع و سازمان های بین المللی بلند نمی شود.

این بیانیه می افزاید: روز قدس، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و همپیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزدورانه دموکراسی و حقوق بشر در خصوص انسان دوستی را پوچ و بی معنا جلوه داد.

بیانیه سپاه خراسان شمالی اضافه می کند: حملات و تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر فلسطین به باریکه غزه در حالی تداوم می‌یابد که جامعه به اصطلاح جهانی و سازمانهای به اصطلاح حمایت از حقوق بشر در سکوتی مرگبار چشم خود را بر روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته‌اند و تا کنون از هرگونه اقدام بازدارنده سر برتافته‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: به دنبال حملات پی درپی رژیم منفور صهیونیست هزاران زن و کودک بی دفاع فلسطین زیر گلوله های مرگبار این رژیم به خاک و خون کشیده می شوند در حالی که همچنان مراکز بین المللی جهانی بر این قتل عام انسانی و نسل کشی تاریخی دهان فروبسته‌اند و از هرگونه محکومیت سرباز می‌زنند.

این بیانیه می افزاید: اما رژیم صهیونیستی باید بداند که قدرت توخالی و پوشالی آن رژیم تعیین کننده و اداره کننده این نبرد نابرابر نخواهد بود بلکه رزمندگان، زنان و کودکان مسلمان فلسطین این بار پیروز میدان خواهند بود چرا که دریافته‌اند تنها مقاومت و پافشاری بر اعتقادات رمز ماندگاری و اقتدار است .

در ادامه بیانیه سپاه خراسان شمالی آمده است: اعلام آخرين جمعه ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان "روز قدس" تنها يک نامگذاري نيست بلکه يک جريان سازي فرهنگي، اعتقادي، سياسي و استفاده تمام عيار از ظرفيتهاي جهاني اسلام و طراحي هوشمندانه استراتژي سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامي و بيداري ملت ها است.

در پایان این بیانیه آمده است: سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی ضمن محکوم کردن حملات بيرحمانه رژيم اشغالگر صهيونيستي در غزه كه نشان از ضعف و انفعال اين رژيم نامشروع است همزمان با فرارسيدن روز جهاني قدس از کشورها و دولت هاي اسلامي مي خواهد که در پاسخ به عمل مذبوحانه و وقيحانه دشمن صهيونيستي، کنفرانس بين المللي راستيني در جهت مانور قدرت اسلامي ملت هاي مسلمان و آزاده با هدف تأکيد بر هويت حقيقي قدس عزيز تشکيل دهند و خواستار آنيم که دولت جمهوري اسلامي مثل هميشه در اين مهم پيش قدم باشد.

کد خبر 2337300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha